2015. május 15., péntek

Fruity Turmix

Már régóta tervezgettem egy lifestyle témájú blogbejegyzést, azonban eddig még nem sikerült összehoznom (nem kis macera egy egész folyamatot igényesen végigfotózni.) DE most végre sikerült, és meg is osztom veletek! ☺
Sokszor szoktam turmixot csinálni, mivel nagyon egészséges és finom is, valamint nasiként is kiválóan funkcionál. Most egy epres-banános-zabpelyhes turmixot mutatok be nektek, nekem nagyon ízlett:



Hozzávalók:
- tetszőleges mennyiségű friss eper és banán (ez attól függ mennyi turmixot szeretnél elkészíteni)
- tej
- joghurt
- zabpehely
- ízesítésként egy kis méz, esetleg fahéjas cukor (ha teljesen egészséges turmixot szeretnél a fahéjas  cukrot helyettesítsd édesítővel vagy steviával!)



Mosd meg és vágd fel (minél apróbb) darabokra a gyümölcsöket, majd helyezd őket egy tálba!



Ezután a felaprózott gyümölcsökhöz öntsd hozzá a tejet, és a joghurtot!



Ha ezek mind benne vannak, jöhet a zabpehely. A müzli sűrűbbé és krémesebbé teszi a turmix állagát, így az sokkal finomabb lesz.


Ha már az összes hozzávaló belekerült, elkezdhetjük az ízesítést. Mindenki a saját ízlése szerint tegye bele a hozzávalókat, én személy szerint mézzel ízesítettem, és került bele egy kevéske fahéjas cukor is. 

Miután mindent egyberaktál, turmixold össze az egészet!


Már csak egy szép pohár kell, és fogyaszthatod is a szuper-egészséges, finom, gyümölcsös turmixodat! 


Jó étvágyat hozzá! ☺

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése