2015. április 4., szombat

Nude'n Black

Még nincs az a teljesen napsütéses, melengető időjárás, amire már nagyon vágyunk, de ettől függetlenül előkerülhetnek a farmerdzsekik, és bőrkabátok. Reggel érdemesebb rétegesen aláöltözni, hiszen elég hűvösek tudnak lenni a délelőttök. Délutánra pedig kisüt a Nap, és kedvünkre mászkálhatunk kinn a természetben.

Én is előszedtem már a farmerdzsekimet, nálam ez alapdarabnak számít, sok mindennel párosítható össze, és igazán jó szolgálatot tesz. Még tavaly vettem a H&M-ben, azóta hordom, és semmi panaszom nincs rá.





Egy test vonalát követő, hosszított pólót vettem fel hozzá. Nagyon tetszik a felső mintája, mert egy picit szélesít az eleve vékony alkatomon, így sokkal nőiesebb hatást eredményez. A fekete és a bőrszín párosa pedig nagyon jó kontrasztot alkot egymással.



Nadrágként egy fekete leggingset választottam, ami kényelmes, mégis csinos.



Kiegészítőnek pedig egy háromszöges aranynyakláncot (erről mindig az illuminaty jut eszembe, a barátaim szoktak ezzel viccelődni ☺) és a bakancsomat vettem fel.

Kellemes szünetet nektek!

Bori

Farmer dzseki: H&M
Csíkos ruha: H&M
Fekete leggings: H&M
Bakancs: Dr.Martens (Office Shoes)
Nyaklánc: Clarie's


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése