2015. január 25., vasárnap

Winter Paradise

Ma Magyarország szerte bizony sokan megörültek (köztük én is) a havazásnak. Karácsony után sem volt olyan szép hó, mint ami most esett le. Gondoltam egy ilyen csodaszép téli táj kiváló háttér lehet pár képhez.
A lot of people were  happy today for the snow in Hungary (including me). The snow at Christmas wasn't as beautiful as the past few days. I think this wonderful winter sight is right for some pictures.



Elég hideg volt, ezért egy bundát vettem fel, ami alá nem is kell olyan rétegesen öltözni. Már magában kellő védelmet nyújt.
The weather was cold, so I worn a fur that don't need to dress up exfoliated under it. It's already provides protection.


Egy sima farmert vettem fel hozzá, és egy egyszerű fekete pólót, így is kiemelve a bunda részleteit.
I put on a simple skinny jeans and a black t-shirt with it. They highlight the fur's details.


Mivel elég nagy volt a hó, ezért bakancsot vettem fel, ami nem csak kényelmes és meleg, hanem vízhatlan is.
It snowed a lot, so I put on my boots, that are very comfortable, warm and also waterproof.

 

Kiegészítőnek pedig ezt a nyakláncot, ami ellensúlyozza az egyszerű darabokat.
And I put on this necklace that compensates these simple pieces.

Bunda/Fur: C&A
Farmer/Jeans: H&M
Bakancs/Boots: Dr.Martens - Office Shoes
Póló/T-shirt: Takko
Nyaklánc/Necklace: Vintage

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése